Selvbetjening

Zapp

Direkte kontakt med din personlige rådgiver

Med Lån & Spars app, Zapp, er det blevet endnu nemmere at kontakte os. Med app'en kan du let og sikkert booke møder og skrive beskeder med din rådgiver direkte fra mobiltelefonen.

Vil du have flere øjne på din pensionsopsparing, eller skal vi hjælpe dig med at kigge på en salgsopstilling, så har du os altid lige ved hånden - uanset, om du sidder i bussen eller på arbejdet. Nemt, hurtigt og sikkert.

App'en er gratis og kan hentes i App Store eller Google Play

Søg Danmarks bedste studiekonto

I Zapp kan du også søge om Danmarks absolut bedste studiekonto. Det tager ca. 5-10 minutter at udfylde ansøgningen, og du får svar med det samme eller inden for 24 timer.

I ansøgningen skal du:

• Udfylde oplysninger om din nye studiekonto - vil du have Mastercard og kassekredit?
  • Udfylde oplysninger om dig selv - f.eks. dit studie
  • Udfylde oplysninger om din økonomi - f.eks. din husleje og løn
  • Uploade dine skatteoplysninger - men det gør vi helt automatisk for dig i app'en

Zapp Lån & Spar

Dine muligheder med Zapp

Book, flyt og aflys møder med din rådgiver. Skriv beskeder til os eller direkte til din rådgiver - helt sikkert. Ring til os, eller ring direkte til din rådgiver. Vedhæft sikkert dokumenter til dit møde, så vi kan give dig den bedste rådgivning. Log nemt og sikkert på med fingertouch eller PIN-kode. Søg nemt og hurtigt en studiekonto.