Apple Pay konkurrence

Vind et rejsegavekort på 10.000 med Apple Pay

Som kunde hos Lån & Spar kan du vinde et rejsegavekort på 10.000 kr., når du betaler med Apple Pay på en tirsdag i november. Vi trækker fem heldige vindere, og du kan deltage i konkurrencen helt frem til den 26. november.

Held og lykke!

Sådan deltager du

Du deltager automatisk i lodtrækningen om et rejsegavekort, når du betaler med et kort fra Lån & Spar i Apple Pay tirsdag den 5. november, tirsdag den 12. november, tirsdag den 19. november eller tirsdag den 26. november 2019.

Vind gavekort til Apollo Rejser

Vi trækker lod om fem rejsegavekort til Apollo Rejser på hver 10.000 kr. Vi kontakter vinderne direkte på e-mail eller telefon efter lodtrækningen.

Vær opmærksom på, at vinderne skal oplyse os deres adresser for at få tilsendt præmien. Når vi har modtaget adresserne, sender vi præmierne afsted.

Sådan finder vi vinderne

Vi finder vinderne af konkurrencen ved en tilfældig lodtrækning blandt alle Lån & Spars kunder, der har brugt Apple Pay på de nævnte tirsdage i november. Konkurrencen løber fra tirsdag den 5. november 2019 til og med tirsdag den 26. november 2019. Vi trækker vinderne tirsdag den 10. december og kontakter dem direkte.

Du skal være fyldt 18 år for at deltage. Ansatte hos Lån & Spar og medlemmer af deres husstand kan ikke deltage i konkurrencen. Præmien kan ikke ombyttes til kontanter.

Konkurrencen udbydes af:

Lån & Spar Bank A/S