En julehilsen

Julehilsen

Kære Kunde

2019 er ved at rinde ud. Det har været et godt år, hvor vi har haft glæde af at holde rigtig mange gode møder med kunder i vores bank.

Året startede med at mange danskere besluttede sig for at ville være kunder hos os. Det er vi både glade og stolte over. Jeg ønsker alle velkommen til Lån & Spar.

En af årets helt store opgaver var den rekordstore konverteringsbølge af realkreditlån, der ramte Danmark. Siden foråret har det for langt de fleste boligejere været en god ide´ at konvertere deres realkreditlån.

Mange af vores kunder greb muligheden for et nyt lavtforrentet lån, og det gav - sammen med de mange nye kunder - desværre for lange svartider for en del. Jeg vil undskylde over for alle jer, der oplevede, at vi ikke levede op til forventningen om, at vi er klar til at hjælpe med det samme. Det er absolut ikke vores hensigt at skuffe og have lange svartider. Alle i Lån & Spar ønsker at give den bedste oplevelse hver eneste gang, men på grund af tusindvis af konverteringer og tusindvis af nye kunder, kunne vi ikke nå det hele inden for rimelig tid.

Året har også budt på tre nye afdelinger i Aarhus, Søborg og Køge. Vi glæder os til at hjælpe såvel eksisterende som nye kunder med deres bankforretninger i vores nye afdelinger. Samlet går vi ind i det nye år med mange nye kunder og en meget positiv udvikling for vores forretning. Vi står klar til igen at kunne hjælpe alle med deres bankforretninger og leve op til forventningen om en bank, der er klar med det samme.

Jeg ønsker alle en god jul og et godt og lykkebringende nytår.

John Christiansen
Adm. direktør