Totalkredit

Totalkredit anbefales af Forbrugerrådet Tænk

Forbrugerrådet Tænk anbefaler Totalkredit i deres nyeste test af fire danske realkreditinstitutter. Når Forbrugerrådet sammenligner de løbende omkostninger hos fire store, danske realkreditinstitutter, er Totalkredit billigst og mest konkurrencedygtigt.

”I samtlige otte lånesituationer i testen er Nykredit/Totalkredit billigst målt på de løbende låneomkostninger til realkreditinstituttet, når KundeKroner medregnes. Der er derfor generelt en god sandsynlighed for, at du i Nykredit/Totalkredit kan tage et konkurrencedygtigt realkreditlån”, konkluderer Forbrugerrådet Tænk.

Vi samarbejder med Totalkredit om at give gode boliglån

"Lån & Spar arbejder tæt sammen med Totalkredit om at give vores kunder et rigtig godt boliglån. Derfor er vi naturligvis meget glade for resultatet", fortæller Michael Thorbek, boligchef hos Lån & Spar: ”Vi er rigtig glade for Forbrugerrådets anbefaling. Det er meget vigtigt for os, at vi kan tilbyde vores kunder gode produkter og konkurrencedygtige priser.”

Læs mere om boliglån hos os

Få et konkurrencedygtigt lån hos os

Overvejer du at købe bolig? Eller vil du måske lægge dit boliglån om, mens renten er rekordlav? Så kom ind til et møde hos en af vores personlige rådgivere. Så hjælper vi dig med en personlig beregning og et konkurrencedygtigt realkreditlån.

Ejerforening

Skal du vælge et fastforrentet lån med 0,5% i rente?

Renten på realkreditlån er historisk lav. I øjeblikket kan du få et fastforrentet realkreditlån med 0,5% i rente.