Par ved PC

Tips og tricks til et bedre overblik over din økonomi

Vi har samlet otte små tips og tricks til, hvordan du får et endnu bedre overblik over din økonomi. De er alle gratis og lette at gå til - og kan gøre din hverdag lidt nemmere.

1. Få besked, når din løn går ind

Tilmeld dig beskedservice i netbank under 'Indstillinger'. Så får du en SMS eller e-mail, når et beløb svarende til din løn går ind på din konto. Du kan også få besked, hvis en betaling ikke er blevet gennemført, eller når vi har sendt dig et elektronisk indbetalingskort.

2. Undgå overtræk

Lønkontoen går i overtræk, men der står penge på opsparingen. Undgå overtræk ved at tilmelde dig vores netbankservice. Den sørger for, at pengene bliver hævet på din opsparing og overført til din lønkonto. Du undgår overtræksrenter og gebyrer. Du finder 'Undgå overtræk' under 'Indstillinger' i netbanken.

3. Tilmeld dig mobilbank

Med mobilbank kan du tage din økonomi med på farten. Se dine konti og bevægelser. Spær dine kort. Omregn ferievalutaen til danske kroner og meget mere. Download mobilbanken i App Store, Google Play eller Windows Store.

Bliv klogere på mobilbanken

4. Betal med MobilePay

Hent MobilePay i App Store eller Google Play. Så kan du nemt og hurtigt overføre penge til venner og familie med din mobiltelefon. Du kan betale i butikker, gemme dine kvitteringer og holde styr på dine forskellige medlemskaber.

Intet kontonummer. Intet nøglekort. Helt enkelt.

Læs mere om MobilePay

5. Få din digitale post fra banken direkte på mobilen

Vi sender al digital post til dig via e-Boks. Og med e-Boks app´en har du altid dine beskeder lige ved hånden. Du finder app´en i Apple Store, Google Play eller i Windows Store.

Få mere information om e-Boks app´en

6. Brug din netbank på din tablet

Du behøver ikke at bruge din pc eller Mac for at bruge din netbank. Du kan også komme på netbank fra din tablet - præcis som du kender det fra din PC eller Mac.

7. Visuelt overblik over dit forbrug

Få et nemt og visuelt overblik over dit forbrug ved at tilmelde dig Spiir direkte på www.spiir.dk. Du kan lægge et intelligent budget, der tager udgangspunkt i din privatøkonomi.

8. Få direkte kontakt til din rådgiver

Med Zapp, Lån & Spars app, kan du nemt og sikkert skrive beskeder eller booke møder med din rådgiver. På den måde har du os lige ved hånden, hvis du har spørgsmål til din økonomi.

Læs mere om Zapp