Få et af Danmarks billigste billån

Er du på jagt efter drømmebilen, eller har du allerede fundet den? Lån & Spar tilbyder et af landets absolut billigste billån. Som medlem af IDA, kan du få ekstra god rente på dit billån.

Book møde om billån
Par ved rød bil

Skræddersy dit billån

Alt afhængig af din økonomi, og hvilken bil du har forelsket dig i, kan du låne penge til den på forskellige måder. Du kan enten låne til hele bilen, eller til den del du mangler, hvis du allerede har udbetalingen. Den laveste rente får du ved at lægge min. 20 % i udbetaling på en bil, der ikke er mere end syv år gammel.

• Lån til en ny eller brugt bil
  • Vælg fast eller variabel rente
  • Når du har fået lånet, er der ikke andre omkostninger end renten
  • På privatbiler med gule plader skal du lægge en udbetaling på min. 35 %

Ring og hør mere på 3378 2000

Bil

Prøv vores bilberegner

I billånsberegneren kan du se, hvor meget det koster at låne. Du kan lave beregninger på forskellige biler og finde det lån, der passer dig bedst. Når du har fundet det rigtige billån, kan du søge direkte online.

Tjek din bil og dit billån

Er du på udkig efter en brugt bil?
Sammenlign ÅOP og find det billigste lån

Det kan være svært at gennemskue, hvor meget du egentlig skal betale for at låne til din nye bil. Kig altid på ÅOP, der viser de samlede årlige udgifter.

ÅOP står for årlige omkostninger i procent og tager hensyn til både renter, gebyrer og etableringsomkostninger. Sammenligner du ÅOP, får du det bedste billede af, hvor du får det billigste lån.

Bilnøgler

Spørgsmål og svar om billån

Hvilke omkostninger er der ved etablering af lånet? Er renten fast? Få svar på de mest almindelige spørgsmål om billån.