Her får du kontante fordele, fordi du er medlem af IDA

Medlemmer af IDA får særlige fordele i Lån & Spar. Vi mener nemlig, at det skal kunne betale sig at vælge en bank, du selv ejer.

Kvindelig ingeniør

Få særlige fordele hos en bank, du selv ejer

Vidste du, at IDA er medejer af Lån & Spar? Derfor tilbyder vi dig som medlem af IDA ekstra gode vilkår, hvis du samler din økonomi hos os - for eksempel Danmarks højeste rente på din lønkonto. Mange IDA-medlemmer har allerede fået udbetalt gode renter på deres lønkonto i årevis. Er du studerende har vi Danmarks bedste Studiekonto til dig og du kan som medlem af IDA også få et af landets billigste billån, både til almindelige biler og elbiler / plug-in hybridbiler.

Læs mere om dine fordele, eller tag allerede nu fat i os online - skriv til os eller book møde

Dine medlemsfordele hos Lån & Spar

Få Danmarks bedste lønkonto

• Lønkonto med en rente på 3% af de første 50.000 kr.
  • Kassekredit med lav rente
  • Gratis Mastercard og gratis Visa/Dankort
  • Opsparing uden binding

Grøn bil - grøn finansiering

• Lån billigt til elbil og plug-in hybridbil
  • Rente på 0,95%
  • Løbetid 8 år, med 10% i udbetaling
  • Løbetid 10 år, med 20% i udbetaling

Lån billigt til din helt nye bil

• Få et af landets absolut billigste billån
  • Du kan låne til en ny eller brugt bil
  • Vælg fast eller variabel rente
  • Ingen skjulte omkostninger på lånet

Gør din studietid sjovere

• Studiekonto med en rente på 3% af de første 20.000 kr.
  • Kassekredit med lav rente
  • Gratis Mastercard og gratis Visa/Dankort
  • Opsparing uden binding

Lån & Spar tror på stærke fællesskaber

I Lån & Spar tror vi på, at fællesskaber er til gavn for alle. IDA er en af de mere end 50 faglige organisationer og foreninger, som ejer os. Det er derfor, du som medlem af IDA får en række særlige fordele i banken - uanset om du er studerende, færdiguddannet eller selvstændig. I alt giver vi  medlemsfordele til næsten 1 mio. mennesker.

Vi er grundlagt tilbage i 1880 ud fra et ønske om at give helt almindelige mennesker mulighed for at låne på rimelige vilkår. Den historie er vi stadig stolte af – som en moderne og bundsolid bank, der tilbyder alle typer bankprodukter:

Par sidder foran PC

Skift til en bank vi ejer i fællesskab

Bliv kunde i Lån & Spar og få en personlig bank, hvor du er i centrum. Vi klarer alt det praktiske for dig, når du skifter til os - også kontakten til den bank, du skifter fra.

Bæredygtighed er også en god investering

Vi tror på, at bæredygtighed er en god investering - og vi sætter en ære i at tage hensyn til miljø, klima og menneskerettigheder. Læs, hvordan vi arbejder med bæredygtige investeringer for vores kunder.

Læs om bæredygtige investeringer

Kundeservice

Du er velkommen til at kontakte os

Ring eller skriv til os og få mere at vide om Lån & Spar.

3378 1950

Skriv til os

Find din nærmeste Lån & Spar

Som kunde hos os kan du altid få personlig rådgivning i vores rådgivningscentre. På kortet kan du finde den afdeling, der ligger tættest på dit hjem eller arbejde.