Spørgsmål og svar

Login og koder til mobilbanken

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

Du ændrer din adgangskode i netbanken:

1. Log på netbanken

2. Klik på 'Indstillinger'

3. Vælg 'Mobilbank'

4. Klik på 'Vis/Ret' ud for Mobil app

5. Klik på 'Ret' ud for 'Din adgangskode'


Ret adgangskode

 

6. Skriv din nye adgangskode og godkend med NemID.
 

Hvordan ændrer jeg mit mobilnummer?

Du ændrer dit mobilnummer i netbanken:

1. Log på netbanken

2. Klik på 'Indstillinger'

3. Vælg 'Mobilbank'

4. Klik på 'Vis/Ret' ud for Mobil app

5. Klik på 'Ret' ud for 'Dit mobilnummer, som modtager SMS koderne'

 

Sådan ændrer du dit mobilnummer

6. Skriv dit nye mobilnummer og godkend med NemID.

 

Vær opmærksom på, at du af sikkerhedsmæssige årsager ikke selv kan ændre dit mobilnummer, hvis du er tilmeldt funktionen 'Beløbsgrænse'. Ring i stedet til kundeservice på 3378 2000, som vil hjælpe dig.

Hvordan ændrer jeg mit brugernavn?

Hvis du har glemt dit brugernavn - eller vil have et nyt - så kan du ændre det i netbanken:

1. Log på netbanken

2. Klik på 'Indstillinger'

3. Vælg 'Mobilbank'

4. Klik på 'Vis/Ret' ud for Mobil app

5. Klik på 'Ret' ud for 'Dit brugernavn' 

 

Sådan ændrer du dit brugernavn

 

6. Skriv dit nye brugernavn og godkend med NemID.

Hvordan logger jeg på mobilbanken?

Du skal være tilmeldt mobilbanken for at kunne logge på.

Når du logger på mobilbanken, skal du bruge:

  • dit brugernavn eller CPR nummer
  • din valgte firecifrede adgangskode

Du kan vælge at lade systemet huske dit brugernavn, så du kan nøjes med at bruge din adgangskode til login. Du kan også bruge fingertouch - det vælger du under 'Indstillinger' i mobilbanken.

Hvordan logger jeg af mobilbanken?

Du kan logge af mobilbanken ved at lukke app'en ned, efter du har brugt den. Mobilbanken logger automatisk af, hvis du ikke foretager dig noget i app'en, efter nogle minutter.

Hvis du aktivt ønsker at logge af mobilbanken, skal du trykke på ikonet med de tre prikker øverst i højre hjørne og vælge 'Log af'. Du kan også logge af ved at ryste telefonen.

Hvad gør jeg, hvis der mangler en konto i mobilbanken?

Før du kan se en konto i din mobilbank, skal den være tilmeldt som 'Favoritkonto' i din netbank.

Sådan tilmelder du en konto som favoritkonto:

1. Log på din netbank

2. Klik på 'Indstillinger'

3. Vælg 'Kontoindstillinger'

4. Klik på blyanten ud for den konto, som skal være favorit -

 

Der mangler en konto i min Mobilbank

 

5. Sæt flueben og tryk 'Gem'

 

Kontoindstillinger - Favorit

Kontakt os

Kontakt os og få rådgivning, der passer til dine behov.