AKTUELT FRA LÅN & SPAR

Coronavirus

Corona-tiltag

Corona-virus - tiltag i Lån & Spar

Vi følger Sundhedsstyrelsens anbefalinger, og derfor har vi igangsat en række initiativer for at mindske smitte.

Læser avis

investering

Frygt for Corona-virus påvirker aktiemarkedet

Sundhedskrisen har skabt usikkerhed på aktiemarkedet. Vores cheføkonom forklarer, hvordan du bør forholde dig.

Kvinde ved fly

mastercard

Corona-virus - sådan dækker forsikringen med Mastercard

Læs mere om afbestillingsforsikring og se, hvordan forsikringen dækker, hvis du rejser tidligere hjem.

Aktiekuser

Bolig

Hvad gør jeg med mit realkreditlån?

Læs, hvad du gør med dit realkreditlån, når der er voldsom uro på de finansielle markeder.

Nye tiltag i Lån & Spar

Bullet   - økonomisk rådgivning - læs hvad vi tilbyder

Bliv kunde i en bank, der styrker din virksomhed

Som erhvervskunde i Lån & Spar kan du koncentrere dig om din virksomhed. Vi samarbejder med en række brancher, som vi giver de bedste vilkår, gode priser og kompetent rådgivning.

Tandlæge

Din rådgiver gør det let for dig

Vi kender de udfordringer, du står med som virksomhedsejer. Der er mange ting at holde styr på. Derfor kan du regne med, at din personlige rådgiver altid står klar med den rådgivning, du har brug for. Vi sparrer gerne med din revisor og din advokat, så du kan fokusere på din forretning.

Få en attraktiv pakkeløsning

Med Lån & Spar får du en solid partner til din virksomhed. Vi har konkurrencedygtige priser og tænker altid i hele løsninger for at gøre det lettere for dig at være kunde hos os. Derfor tilbyder vi LSB Business, som er en pakkeløsning med attraktive vilkår på både ind- og udlån.

Læs om LSB Business

Vi kender din branche

Vi samarbejder med mere end 50 faglige organisationer, og derfor har vi en helt særlig indsigt i en række brancher og fagområder. Vi har speciale i 'liberale erhverv' – virksomheder, der ikke sælger et fysisk produkt. Uanset hvilken branche du kommer fra, får du en erhvervsrådgiver med et stort kendskab til netop dit område.

fORDELE SOM ERHVERVSKUNDE

Kompetent rådgivning

• En bank med unikt branchekendskab og fagligt samarbejde
  • En fleksibel og personlig erhvervsrådgiver med fokus på din branche

Gode vilkår

• Skræddersyede lån og kreditter efter dine behov
  • Konkurrencedygtige priser, der slår de store banker

Servicefordele

• En pakkeløsning med alt din virksomhed har brug for
  • En stabil og brugervenlig netbank, som har åbent døgnet rundt alle dage

Nyheder fra erhverv

renteændring

Negative renter for erhvervskunder

Fra den 1. marts 2020 indfører vi negative renter for erhvervskunder. Det gør vi, fordi Danmark i mange år har været præget af et negativt rentemiljø.

Har du en LSB Business, kan du have op til 750.000 kr. på din konto uden at skulle betale negative renter.

Håndtryk

Legitimation

Få styr på legitimationen

Hvidvaskloven stiller krav om, at Lån & Spar identificerer sine kunder. Derfor skal alle erhvervskunder legitimere sig med billede, adresse og erhvervsdokumentation.

Kontakt os og få hjælp af en rådgiver, der kender din branche